Doprava ZDARMA do GLS Parcelshopů

Nejčastější dotazy našich zákazníků

Doba se pohybuje mezi 6 až 24 hodinami, záleží na kapacitě a vybití. Obecně se nabíjí proudem cca 1/10 kapacity po dobu 10–12 hodin.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Vždy odpojte nejprve záporný pól (-) – černý kabel, a teprve poté kladný pól (+) – červený kabel.

Špatné/pomalé startování, kontrolka baterie svítí, napětí bez zatížení je pod 12,4 V.

Vždy připojte nejprve kladný pól (+) – červený kabel, a teprve poté záporný pól (-) – černý kabel.

Doba se pohybuje mezi 6 až 24 hodinami, záleží na kapacitě a vybití. Obecně se nabíjí proudem cca 1/10 kapacity po dobu 10–12 hodin.

Vždy připojte nejprve kladný pól (+) – červený kabel, a teprve poté záporný pól (-) – černý kabel.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Multimetrem na stejnosměrné napětí (DC V): plně nabitá má 12,8 V a více.

10–12 hodin proudem cca 6 A (1/10 kapacity), pokud je zcela vybitá. U inteligentní nabíječky do signalizace konce.

Doba se pohybuje mezi 6 až 24 hodinami, záleží na kapacitě a vybití. Obecně se nabíjí proudem cca 1/10 kapacity po dobu 10–12 hodin.

Průměrná životnost je 3 až 6 let.

Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Když je starší než 5 let a má trvale nízké napětí (pod 12,4 V), nebo přestává spolehlivě startovat.

V autě se zdravou elektrikou vydrží týdny až měsíce. U moderních aut se zvýšeným klidovým odběrem i jen pár týdnů.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Pomocí vhodné automatické nabíječky v dobře větrané místnosti.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Nenastartuje nebo točí velmi pomalu; napětí bez zatížení je pod 12,0 V.

Běžná baterie (50–70 Ah) váží přibližně 12 až 20 kg.

Změřte napětí multimetrem. Pro přesný stav kapacity je nutný zátěžový test.

Vyžaduje speciální zátěžový tester, který měří, jak dlouho je schopna dodávat proud.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Plné dobití trvá několik hodin nepřerušované jízdy; krátké jízdy nestačí. Moderní vozy (s inteligentním nabíjením) nabíjejí intenzivněji, ale velmi krátce a často se nabíjení vypíná pro úsporu paliva (např. dobíjí se hlavně při brzdění motorem).

Špatné/pomalé startování, kontrolka baterie svítí, napětí bez zatížení je pod 12,4 V.

Nastavte na DC V a měřte napětí na pólech.

Vždy připojte nejprve kladný pól (+) – červený kabel, a teprve poté záporný pól (-) – černý kabel.

Podle kódu vyraženého/vytištěného na obalu, který obvykle udává rok a týden/měsíc výroby.

Podle kapacity (Ah), startovacího proudu (A), rozměrů, technologie a polarizace doporučené výrobcem vozu.

Běžná baterie (50–70 Ah) váží přibližně 12 až 20 kg.

Podle kódu vyraženého/vytištěného na obalu, který obvykle udává rok a týden/měsíc výroby.

V autě se zdravou elektrikou vydrží týdny až měsíce. U moderních aut se zvýšeným klidovým odběrem i jen pár týdnů.

Vždy odpojte nejprve záporný pól (-) – černý kabel, a teprve poté kladný pól (+) – červený kabel.

Viz odpověď na "jak nabít autobaterii".

Multimetrem zapojeným sériově mezi odpojený záporný pól a kabel. Klidový odběr má být max. 50 mA.

Použijte inteligentní nabíječku. Připojte nejprve červený (+) na kladný pól, pak černý (-) na uzemňovací bod v autě.

Baterie s tekutýl elektrolytem oživíte použitím regeneračního/desulfatačního režimu na inteligentní nabíječce.

Pro startování: Plus (+) na plus (+) obou aut, minus (-) na minus (-) nabitého auta a minus (-) na kostru (kov v motoru) vybitého auta.

Doba se pohybuje mezi 6 až 24 hodinami, záleží na kapacitě a vybití. Obecně se nabíjí proudem cca 1/10 kapacity po dobu 10–12 hodin.

Napětí je velmi nízké (pod 10,5 V) a baterie nedrží kapacitu ani po nabíjení.

Napětí bez zatížení je 12,7–12,9 V a nabíječka ukončila nabíjení.

Odevzdat jako nebezpečný odpad na sběrném dvoře nebo v jakékoli naší prodejně.

Při odstavení na déle než měsíc, nabíjet jednou za 4-6 týdnů.

U údržbových baterií se dolévá destilovaná voda nad úroveň desek. U bezúdržbových baterií není potřeba dolévat.

10–12 hodin proudem cca 7,4 A (1/10 kapacity).

10–12 hodin proudem cca 7,2 A (1/10 kapacity).

Závada alternátoru, nadměrný klidový odběr (špatně zapojená elektronika), jízda jen na krátké vzdálenosti.

10–12 hodin proudem cca 4,4 A (1/10 kapacity).

Destilovanou vodu (pouze u údržbových typů baterií, ne u bezúdržbových).