Reklamace

Marek Wágner
reklamační oddělení, JESENICE

telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka č.: 110
e-mail: 
wagner@efteria.cz

Karel Hlušák
reklamační oddělení, JESENICE

telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka č.: 110
e-mail: 
hlusak@efteria.cz

Lumír Seďa
reklamační oddělení, BRNO

telefon: (+420) 548 211 520
mobil: (+420) 773 940 004
linka č.: 106
e-mail: seda@efteria.cz

 

Reklamační řád

Průvodní dopis pro uplatnění reklamace

Jak reklamovat baterii?

1. baterii důkladně zabalte, tak aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození
2. do balíku přiložte záruční list, nákupní doklad (nebo jejich kopii) a průvodní dopis
3. do průvodního dopisu napiště popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz)
4. po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu
5. pokud zasíláte dvě a více baterií v jedné zásilce (zejména staniční baterie), je třeba baterie zajistit proti vzájemnému zkratu.

Baterie můžete odeslat na naší adresu: 
Centála Jesenice u Prahy, Servisní oddělení, K Rybníku 378, 25242 Jesenice u Prahy
Prodejna Brno, Servisní oddělení, Pražákova 36a/661, 619 00 Brno - Horní Heršpice

  • Home
  • Design Shoptetak.cz

    Přihlaste se prosím znovu

    Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

    Děkujeme za pochopení.

    Přihlášení