Reklamace

Daniel Prokeš
reklamační oddělení, JESENICE

telefon: (+420) 775 602 965
telefon: (+420) 244 402 351
linka: č. 110

e-mail: prokes@efteria.cz

 

Marek Wágner
reklamační oddělení, JESENICE

telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka: č. 110
e-mail: 
wagner@efteria.cz

 

Lumír Seďa
reklamační oddělení, BRNO

telefon: (+420) 548 211 520
mobil: (+420) 773 940 004
e-mail: seda@efteria.cz

 

Reklamační řád

Průvodní dopis pro uplatnění reklamace

Jak reklamovat baterii?

1. baterii důkladně zabalte, tak aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození
2. do balíku přiložte záruční list, nákupní doklad (nebo jejich kopii) a průvodní dopis
3. do průvodního dopisu napiště popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz)
4. po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu
5. pokud zasíláte dvě a více baterií v jedné zásilce (zejména staniční baterie), je třeba baterie zajistit proti vzájemnému zkratu.

Baterie můžete odeslat na naší adresu: 
Centála Jesenice u Prahy, Servisní oddělení, K Rybníku 378, 25242 Jesenice u Prahy
Prodejna Brno, Servisní oddělení, Pražákova 36a/661, 619 00 Brno - Horní Heršpice

  • Home
  • Design Shoptetak.cz