Reklamace
Marek Wágner
reklamační oddělení, JESENICE
telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka č.: 110
e-mail: wagner@efteria.cz
Lukáš Slačík
reklamační oddělení, JESENICE
telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka č.: 110
e-mail: slancik@efteria.cz
Juraj Pritz
reklamační oddělení, JESENICE
telefon: (+420) 222 560 338
telefon: (+420) 244 402 351
linka č.: 110
e-mail: pritz@efteria.cz
Lumír Seďa
reklamační oddělení, BRNO
telefon: (+420) 548 211 520
mobil: (+420) 773 940 004
linka č.: 106
e-mail: seda@efteria.cz
Průvodní dopis pro uplatnění reklamace
Jak reklamovat baterii?
1. baterii důkladně zabalte, tak aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození
2. do balíku přiložte záruční list, nákupní doklad (nebo jejich kopii) a průvodní dopis
3. do průvodního dopisu napiště popis závady, kontaktní informace (jméno, telefon, email, zpáteční adresa) a jakým způsobem si přejete vyřídit (uzavřít) reklamaci v případě uznání (výměna za nový kus nebo vrácení peněz)
4. po doručení zboží bude servisním technikem sepsán servisní protokol a zaslán zpět na emailovou adresu
5. pokud zasíláte dvě a více baterií v jedné zásilce (zejména staniční baterie), je třeba baterie zajistit proti vzájemnému zkratu.
Baterie můžete odeslat na naší adresu:
Centála Jesenice u Prahy, Servisní oddělení, K Rybníku 378, 25242 Jesenice u Prahy
Prodejna Brno, Servisní oddělení, Pražákova 36a/661, 619 00 Brno - Horní Heršpice